Csatolt dokumentumok
Animomix- Állati zűrzavar (Djeco, 5146, kártyajáték, 6-99 év)
Korcsoport | 2-5 év |
Animomix állatos képrakosgató kártyajáték a Djeco-tól. AJánlott életkor: 3-6 év |
|
Elérhetőség: | Raktáron |
Cikkszám: | DJ05146 |
Gyártó: | Djeco |
Átlagos értékelés: | Nem értékelt |
Leírás és Paraméterek
Játékszabály
A játék lényege: 1 Animomix 3 részből áll - 1 fejből, 1 testből és a lábakból. Kétféle nyakméretük és kétféle csípőméretük lehet.
Az Animomixek kirakásához a testrészeknek megfelelő módon kell kapcsolódniuk egymáshoz.
A játék menete: A játékosok megkeverik a kártyákat, majd minden játékosnak osztanak négyet. A megmaradt kártyákat egy pakliban, lefelé fordítva az asztal közepére helyezik!
A legfiatalabb játékos kezd, majd a kör az óramutató járásával megegyező irányba halad tovább.
Az első játékos (A) egy általa választott másik játékostól (B) kér egy „fej”, „test” vagy „láb” kártyát.
- Ha B-nek van olyan kártyája, amilyet A kér, át kell neki adnia. B ezután húz egy kártyát, hogy 4 legyen a kezében.
- Ha B-nek nincs olyan kártyája, amilyet A kér, A-nak húznia kellegyet.
- Ha A ki tud rakni egy Animomixet, az azt alkotó 3 kártyát maga elé teszi. Ezután húz két kártyát, hogy 4 legyen a kezében. Ezután a következő játékos jön.
- Ha A nem tud kirakni egy Animomixet, eldob egy kártyát, hogy 4 legyen a kezében. Ezután a következő játékos jön.
FONTOS: Ha egy játékos már a saját köre elején ki tud rakni egy Animomixet, a kártyákat rögtön lerakja, majd húz 3 kártyát, mielőtt kérne egyet valamelyik játékostól.
A játék vége: Az a játékos, aki először kirak 4 Animomixet, megnyeri a játékot.
Kinek ajánljuk? | fiúknak és lányoknak |